środa, 23 marca 2011

Zbiórka, Karty, Śpiew na Ślubie, Akcja pod Arsenałem

Kochana drużyno, kilka komunikatów:

1) Najbliższa zbiórka, 25 marca jest mundurowa. Na początku zgodnie z zapowiedzią odbędzie się szybki konkurs wiązania węzłów na czas : )

2) W piątek będą wydawane Karty Kwalifikacyjne na obóz. Mam odliczoną ilość na drużynę, więc proszę porozmawiać z rodzicami tak by otrzymali je "pewniacy".

3) W piątek odbywa się na błoniu nocka poświęcona Akcji pod Arsenałem (patrz--> dwie notki niżej), należy zabrać śpiwory i karimaty do spania (o ile ktoś zamierza spać ;) ). Wciąż jednak mało osób się na tę nockę zgłosiło, proszę aby chętni poinformowali mnie o decyzji.

4) W sobotę rajd. Zgłosiły się dwie osoby, czekam na co najmniej jeszcze cztery.

5) Za nieco ponad miesiąc odbędzie się Ślub druhny Maji Malinowskiej, drużynowej 45 BDH "Ufotropy ze Słonecznej". Szukana jest obstawa grająco-spiewająca. na razie na liście mam zapisane:
- Agnieszka B.
- Joanna H.
- Ewabella K.
Czekamy na innych chętnych : ) Dobra rozgrzewka przed Kolibrem ; )

dh P.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Wicher pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.