niedziela, 30 maja 2010

Zlot Hufca / Koliber 2010

KOMENDA HUFCA ZHP BYDGOSZCZ-MIASTO ZAPRASZA ZUCHY, HARCERZY I INSTRUKTORÓW na XVIII ZLOT HUFCA ZHP BYDGOSZCZ-MIASTO w roku SŁUŻBY (18-20.06.2010) w Harcerskim Ośrodku Obozowym w Pólku k/Koronowa.
Koszt biwaku - 19zł (za opłacenie składek za I kwartał - 1zł mniej, za II kwartał - aż 2 zł mniej!)

1. Cele zlotu:
•podsumowanie roku harcerskiego 2009/2010
•przeprowadzenie Festiwalu „Koliber”
•wspólna zuchowa i harcerska zabawa
•realizacja zadań programu „Służba”
•kształtowanie postaw proekologicznych
•podsumowanie minionego roku harcerskiego oraz przygotowanie programu Hufca na kolejny rok harcerski

2. Zadania przedzlotowe
•Drużyny harcerskie – prezentacje Power point „Moja drużyna w roku Służby, zabawę na „Imprezę u Bi-Pi”

3. Świadczenia organizatorów
•naklejka pamiątkowa
•obiad w sobotę i niedzielę (dla chętnych, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania)
•herbata do posiłków
•dyplomy uczestnictwa
•dobra zabawa w harcerskiej atmosferze
•inne niespodzianki

4. Co zabrać?
•prowiant na śniadania i kolacje
•własny kubek, menażkę, niezbędnik
•śpiwór (namiot i karimata przy własnym sprzęcie)
•śpiewnik, instrument muzyczny
•apteczkę
•pełne i regulaminowe umundurowanie
•DOBRY HUMOR i CHĘĆ ZABAWY

5. W ramach programu można się spodziewać:
-Festiwalu Piosenki Harcerskiej i Turystycznej „KOLIBER”
-zajęć w poszczególnych grupach metodycznych i blokach tematycznych
-imprezy u Bi-Pi
-turnieju zastępów
-gier terenowych
-i wiele innych :)
__________________________

Koliber: (18.06.2010r.)

REGULAMIN

1.Uczestnicy występują w dwóch kategoriach:
zespół
soliści

2.Występujący prezentują:
Gromady zuchowe, zespoły z dziećmi do 10 roku życia – dowolna piosenka o tematyce turystycznej lub wodnej.
Szkoły, MDK, drużyny harcerskie – 2 utwory (piosenka turystyczna oraz piosenka o tematyce wodnej).

3.NAJWAŻNIEJSZA JEST WSPÓLNA ZABAWA – PRZYJDŹCIE, A NIE BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ!!! Liczy się udział a nie wygrana....

4.Występy oceniać będzie niezależne jury.

5.Przebieg Festiwalu:
Rozpoczęcie.
Przedstawienie Jury.
Występy wykonawców.
Zakończenie przesłuchań.
Przerwa (narada jury i wybór nagrody publiczności oraz poczęstunek)
Ogłoszenie nagrody publiczności.
Ogłoszenie wyników Festiwalu.
Zakończenie.

FESTIWAL WSPÓŁFINANSOWANY JEST ZE ŚRODKÓW WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO

1 komentarz:

sparkling pisze...

fotki z biwaku, jak ktoś nie ma ;)
http://www.sendspace.pl/file/4097f3be81d8bed0d038550